Zobacz więcej na Facebooku
Budowanie samoświadomości u dziecka

Budowanie samoświadomości u dziecka

Jako rodzice, opiekunowie, nauczyciele, terapeuci towarzyszymy dziecku podczas różnych doświadczeń, gdy wykonuje zadania itp. Często czujemy potrzebę motywowania dziecka (szczególnie, gdy...

czytaj dalej
Trudności w jedzeniu, a bezpieczna więź

Trudności w jedzeniu, a bezpieczna więź

WIĘŹ z rodzicem dla dziecka jest jak powietrze, picie i JEDZENIE….Dziecko nie przeżyje bez jedzenia. Ale dziecko nie przeżyje też bez więzi. Co wtedy jak jedno wyklucza drugie? Wtedy...

czytaj dalej
Responsywność w karmieniu

Responsywność w karmieniu

Jedną z najważniejszych cech wspierającego kontaktu opiekuna/terapeuty/nauczyciela z dzieckiem jest responsywność. Dlaczego tak trudno być responsywnym w kontakcie z dzieckiem z...

czytaj dalej
Trauma w jedzeniu

Trauma w jedzeniu

Trudności w jedzeniu są potencjalnie traumatyczną sytuacją. Potencjalną traumą przez 'małe t'. Nie chodzi zatem o pojedyncze zdarzenie powodujące silny wstrząs, a o sytuację stresu,...

czytaj dalej
Retraumatyzacja w pracy z dzieckiem

Retraumatyzacja w pracy z dzieckiem

Terapia trudności jedzeniowych może szkodzić. Dlaczego?Ponieważ trudności jedzeniowych nie można sprowadzić tylko do zaburzeń integracji sensorycznej, nadwrażliwości, braku umiejętności...

czytaj dalej
+48 88 30 30 007
sekretariat@neuromind.pl

Realizacja i nadzór: Sprawny.HR

KREBS® | Copyright 2024 | All rights reserved