Nazywam się Małgorzata Tchurz i na co dzień wspieram rodziców i dzieci z trudnościami w jedzeniu.
Na moją pracę ogromny wpływ mają moje osobiste doświadczenia z jedzeniem, a także doświadczenia, o których mnogość i różnorodność dbają codziennie moje dwie córki.
Osobiste doświadczenia i rodzicielstwo pomagają mi pamiętać o najważniejszych dla mnie wartościach: autentyczności, pokorze, uważności na siebie i innych, akceptacji. Jestem entuzjastką rodzicielstwa bliskości, komunikacji opartej na szacunku i miłości.
W swojej pracy staram się łączyć wiedzę i umiejętności dotyczące pracy z ciałem, umysłem i zachowaniami. Kompetencje zawodowe zdobyłam jako trener metod opartych na relacjach (Growth trough Play System Mentor Certification), trener umiejętności psychospołecznych (Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA), terapeuta metod neurorozwojowych (certyfikowany terapeuta INPP), pedagog, licznych szkoleniach, warsztatach i konferencjach. Fascynuję się także i szkolę w metodzie Internal Family System, która pomaga przywrócić wewnętrzną harmonię i równowagę. Regularnie korzystam z sesji superwizyjnych i rozwojowych.
Jestem autorem kompleksowego programu wsparcia rodzin z trudnościami w jedzeniu KREBS®, właścicielem ośrodka Neuromind oraz Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego dla dzieci z autyzmem.
Razem z całym zespołem terapeutów, każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by lęk przed jedzeniem, z problemu stał się wyzwaniem, które z satysfakcją można pokonać.


mgr Małgorzata Tchurz
Terapeuta neurorozwojowy | Pedagog
Ośrodka Wspierania Rozwoju Neuromind
oraz Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego,
nadzoruje pracę terapeutów

mgr Beata Latos
Logopeda | Pedagog
metody terapii neofobii
żywieniowej KREBS®
– prowadzi konsultacje i terapie

mgr Alicja Pilarska
Logopeda | Pedagog
terapii neofobii żywieniowej KREBS®,
prowadzi konsultacje
oraz stacjonarne terapie
konsultujący

mgr Martyna Matuszkiewicz
Terapeuta neurorozwojowy | Pedagog

mgr Katarzyna Kowalewska
Neurologopeda | Terapeuta

mgr Ewelina Jaworska
Neurologopeda
Dobrze się bawiło
Czuło pełną akceptację bez względu na to, co je lub czego nie je
Zrozumiało swoja trudność i czuło, że jest mistrzem w jej pokonywaniu
Wiedzieli, co robić, a czego nie robić
Otrzymali plan działania i wyznaczone, jasne cele
Korzystali ze stałego, bezpłatnego wsparcia rodziców zmagających się z neofobią żywieniową ich dzieci
Mieli dostęp do szkoleń, warsztatów i webinarów ułatwiających praktyczną pomoc dziecku
Realizacja i nadzór: Sprawny.HR