Zobacz więcej na Facebooku

Jak odbywają się sesje?

Proces terapeutyczny zaczynamy od zebrania szczegółowych informacji o dziecku i rodzinie.

Następnie podczas konsultacji wstępnej spotykamy się z rodzicami oraz osobiście z dzieckiem. Jeśli to nie jest możliwe spotykamy się z rodzicami online.

Jeśli to nie jest możliwe spotykamy się z rodzicami online. W zdobyciu informacji diagnostycznych korzystamy ze wsparcia specjalistów blisko miejsca zamieszkania rodziny, którzy dostarczą informacji o umiejętnościach dziecka (np.neurologopeda, terapeuta SI, osteopata, dietetyk, lekarz etc.)

Pierwsza sesja to czas na poznanie się, ustalenie potrzeb i sprawdzenie wspólnie z rodzicami, czy proponowany przez nas styl i etapy pracy mają dla nich sens.

Na sesjach indywiudalnych, wspólnie z rodzicami przyglądamy się historii jedzenia dziecka i uczymy się zrozumieć zachowania dziecka i całej rodziny w kontekście tego, co im się przydarzyło. 

Sprawdzamy,czy dziecko potrzebuje dodatkowego wsparcia w postaci budowania konkretnych umiejętności i ustalamy, jaki lokalny specjalsita mógłby wesprzeć rodzinę w tym zakresie. Na każdym etapie współpracy możemy tez zauważyć i nazwac potrzebę wykonania dodatkowych badań określającyh poziom odżywienia dziecka i ewentualną potrzebę suplementacji.

Ustalamy cele i potrzeby. W procesie terapeutycznym ważną rolę odgrywają nagrania przesyłane przez rodzica lub szczegółowo nakreślane sytuacje, które wspólnie omawiamy, rozpoznajemy wzorce zachowań, emocje, myśli i uczymy się robić miejsca na nowe, wspierające aktualny etap nauki

k

Wstępna ocena

Przebiega na podstawie
wypełnionego formularza
zgłoszeniowego do programu terapeutycznego

Pierwsza konsultacja

Pierwsze spotkanie z rodzicami
i z dzieckiem lub tylko spotkanie z rodzicami
l

REGULARNE SESJE RODZICÓW W PROCESIE

Spotkania z terapeutą mogą bazować na aktualnych potrzebach rodziny, sytuacjach, które wymagają omówienia, uwzględniając ustalone cele. Często sesje koncentrują się na budowaniu umiejętności i zasobów rodzica,żeby mógł on na co dzień wspierać swoje dziecko w sytuacjach jedzeniowych.
U niektórych rodzin proces będzie dotyczył bardziej warstw zachowań i reakcji na to, co dzieje się z dzieckiem w sytuacjach z jedzeniem, u innych proces będzie dotykał głębszych warstw ,pracy z wewnętrznym systemem rodzica, historią rodziny itp. To rodzic decyduje o tempie i głębokości procesu.

Dodatkowe wsparcie

Czasem rodzina potrzebuje niejako ‘zanurzyć’ się w dośwaidczeniu, poprzyglądać się pracy terapeuty z dzieckiem i własnym reakcjom na to, co się pojawia. POmaga w tym indywidualny turnus, który obejmuje swym procesem dziecko oraz rodzica.

Indywidualny turnus stacjonarny wspierający naukę jedzenia. Poznaj odpowiedzi na poniższe pytania:

  1. Co to jest turnus wspierający naukę jedzenia?
  2. Co obejmuje turnus?
  3. Czy turnus może zastąpić regularne konsultacje?
  4. Dlaczego turnus może być wyjątkowym wsparciem
  5. Czy każdy turnus wygląda tak samo
  6. Czy na turnusie dziecko musi jeść
  7. Czy turnusy są bezpieczne
  8. Co rodzic może dziecku powiedzieć przed przyjazdem na turnus
  9. Jak nam pomóc w przygotowaniu się do turnusu z Twoim dzieckiem
Formularz zgłoszeniowy
W celu zgłoszenia dziecka do programu terapii, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
W ciągu minuty od przesłania formularza, otrzymają Państwo dokumenty do wypełnienia i odesłania do nas.
+48 88 30 30 007
sekretariat@neuromind.pl

Realizacja i nadzór: Sprawny.HR

KREBS® | Copyright 2024 | All rights reserved